În urmă cu două weekend-uri am fost la Brașov unde, pe lângă faptul că am participat la botezul fetiței unor prieteni buni, ne-am relaxat, dar am și făcut o serie de poze foarte cool, într-un cadru inedit!

Dacă, în general, profităm de locurile frumoase pe care le vizităm, de data aceasta am profitat de… apartamentul în care am fost cazați! 🙂

Să știi că nouă, membrilor familiei „Călătoreasa”, nu ne place neapărat să stăm în locuri din astea de super lux, motiv pentru care atunci când avem nevoie de cazare pe undeva, nu apelăm la hotelurile de 5 stele din zonă, ci mai degrabă la apartamente foarte drăguțe care se dau spre închiriere în regim hotelier.

În vacanțele mai lungi e altceva, însă atunci când vorbim de 2-3 zile de deplasare, această soluție ni se pare cea mai bună. Plus că ne place să gătim, să chestii-tresii, activități din astea relaxante de cuplu. 🙂

Iar când vine vorba de oferte în acest sens, părerea mea e că unul dintre prietenii cei mai buni ai călătorului poate fi airbnb.

Airbnb DaddyCool

Acolo găsești o gamă largă de locuințe puse la dispoziția turiștilor, oriunde în lume, ceea ce e super cool. Și mai cool este faptul că le găsești la prețuri foarte bune, iar unele dintre ele arată incredibil, crede-mă!

Ei bine, cam asta am făcut noi în acest caz și bine am făcut pentru că am găsit apartamentul lui Mihai, care a fost exact ce ne trebuia. De fapt, ceva mai mult decât un loc de cazare, după cum vei vedea mai clar în imaginile de mai jos.

Mihai este un proprietar foarte cool, iar apartamentul lui seamănă mult cu locuința noastră, așa că ne-am simțit foarte bine. Și cum acasă punem fiecare spațiu în valoare, așa am făcut și acum, cu apartamentul nostru gazdă.

Daddycool Family Brasov2

Încă de când am intrat în el i-am văzut potențialul și am vizualizat o mini ședință foto, iar a doua zi ne-am pus pe treabă, la ora prânzului.

Daddycool Family Brasov4

Chestia tare a fost că eu, Ana și Ingrid am fost îmbrăcați la fel. Ana a avut grijă să ne facă niște super ținute din același material, așa că fotografiile au ieșit cu mult mai speciale pentru că, dacă mă întrebi pe mine, arătăm foarte tare! 🙂

Am surprins o scenă tipică dintr-o familie normală, și anume momentul în care se pune masa, locul în care tuturor ne place să stăm la discuții, la glume, la bârfe (la ce-i place fiecăruia mai mult), fie că vorbim de mic dejun, prânz sau cină.Daddycool Family Brasov3

Bine, mai puțin tipic e faptul că toți trei suntem îmbrăcați la fel, dar noi nu am fost niciodată oameni de încadrat în categoria „Convențional”! 🙂

DaddyCool Family Brasov6

Mihai, sper că ne ierți că am folosit recuzita din apartament, dar ai văzut și tu că nu a pățit nimic! 😀

Ai făcut și tu nebunii de genul acesta cu familia ta? 🙂