Exact așa cum ați citit. Absolut toate fetițele născute în maternitățile din București vor fi răsplătite cu un cec în valoare de 1500 de euro, din partea METRO Cash & Carry, în parteneriat cu Banca Comercială Română. Totul, în cadrul campaniei „Micile Antreprenoare”, menite să încurajeze antreprenoriatul feminin. Cam cât de cool e acest lucru?
Îmi plac la nebunie companiile care se implică în societate și care înțeleg importanța sprijinirii tinerilor care vor reprezenta viitorul României. Un viitor în care eu încă mai cred și unde cred că noile generații au puterea să facă schimbări majore în bine. Și pentru că întotdeauna mi-au plăcut fetele/ femeile independente, cu o viziune clară și creativă asupra carierelor, nu pot decât să mă bucur la aflarea acestei vești și să vă dau și vouă mai departe informația. Iar dacă sunteți în situația de a naște fete azi ori știți pe oameni care vor deveni părinți de fete azi, vă rog tare mult să le spuneți despre acest demers minunat. 😊
Deși pare fantastic, e adevărat. METRO Cash & Carry, în parteneriat cu Banca Comercială Română, oferă fetițelor care vin pe lume în București azi, 8 Martie 2019, 1500 de euro într-un cont bancar deschis la BCR. Chiar dacă natalitatea a scăzut în ultimii ani, tot vorbim de câteva mii de copii născuți zilnic și, Doamne Ajută, să fie cât mai multe fetițe azi. Să fie cât mai multe viitoare antreprenoare de succes în viitor. 😊
Fetițele de azi vor avea direct bani puși de-o parte pentru propria afacere din viitor!
„Cu aceeași dorință de a ajuta antreprenorii români, pe care o cunoașteți deja de la Ziua Afacerii Tale, am lansat astăzi, pe 8 martie, campania Micile Antreprenoare. De această dată, încurajăm și antreprenoriatul feminin oferind, alături de partenerul nostru BCR, un cadou în valoare de 1.500 euro tuturor fetițelor născute de Ziua Femeii, în maternitățile din București, pentru ca, la majorat, să-și poată îndeplini orice vis”, declară Marina Zara, Head of Marketing and Communications METRO Cash & Carry România.
„Suntem bucuroși că putem contribui la această inițiativă care va consolida peste ani o nouă generație de tinere întreprinzătoare. România are nevoie de oameni cu încredere în ei, iar femeile antreprenoare din țara noastră și-au asumat deja acest rol, de a readuce încrederea că românii pot reuși prin forțe proprii să aibă o viață mai bună”, declară Ionuț Stanimir, Director de Marketing și Comunicare Banca Comercială Română.
Cum funcționează campania Micile Antreprenoare și cum va ajuta fetițele viitorului?
Părinții fetițelor născute în maternitățile din București în data de 8 Martie 2019 pot trimite un e-mail la adresa ma@metro.ro, prin care să își exprime dorința de a participa la campanie.
Data limită de înscriere este 8 Aprilie 2019.
Mai multe informații despre campanie sunt disponibile pe www.metro.ro și www.bcr.ro
Studiul Internațional METRO privind Afacerile Independente relevă și alte aspecte esențiale cu privire la antreprenoarele din România și la modul în care aleg să își gestioneze afacerea.
Cu toate că există destule impedimente în demararea unei afaceri, majoritatea antreprenoarelor din România (97%) au declarat că, dacă ar fi să se întoarcă în timp, și-ar deschide din nou, fără ezitare, o afacere.
Această concluzie subliniază faptul că antreprenoriatul este o opțiune pe care o iau în considerare din ce în ce mai multe femei, care doresc să se dezvolte profesional conducându-și propria afacere.
76% dintre acestea își împart cu succes timpul între gestionarea unei afaceri, ca job cu normă întreagă, și creșterea micuților lor.
Mai mult, deși, conform studiului, jumătate dintre femeile din România care dețin o afacere folosesc veniturile obținute pentru a-și întreține familia, doar 4% dintre acestea declară că și-au deschis afacerea strict pentru avantajele financiare. 44% dintre antreprenoarele din România declară că au deschis o afacere dorind să facă ceea ce le place și că veniturile rezultate sunt binevenite, dar nu au fost scopul principal.
Antreprenoarele moderne din România evidențiază importanța tehnologiei în gestionarea și conducerea unei afaceri.
Aproximativ 91% dintre acestea susțin că instrumentele digitale sunt esențiale pentru desfășurarea activității curente, de zi cu zi. 48% dintre ele au implementat pentru afacerea lor un sistem electronic de plată, 23% folosesc un sistem digital pentru gestiunea propriei afaceri și 25 % primesc feedback de la clienții lor prin intermediul unui instrument digital. De asemenea, 47% aleg ca afacerea lor să fie prezentă pe rețele de socializare.
Mai multe detalii cu privire la Studiul Internațional METRO privind Afacerile Independente din România sunt disponibile pe www.metro.ro.
Mă bucur pentru faptul că am putut să vă dau această veste și felicit cu entuziasm ideea campaniei. Să fie cât mai multe antreprenoare de succes în România. Nu ezitați să dați și voi mai departe vestea către părinții care ar putea beneficia de acest ajutor. 😊
Cu drag, DaddyCool!
Credits: Cover photo by Carlo Navarro on Unsplash