De câteva luni bune studiem și ne gândim la varianta în care Ingrid să aibă telefonul ei, cu propriul număr de telefon, pentru momentele în care nu suntem împreună și avem nevoie să luăm legătura cu ea. Dacă este în vizită la niște prieteni ori chiar pe la familie, ne-ar plăcea să o sunăm chiar pe telefonul ei. Sigur că putem suna adulții care sunt în preajmă, dar mie mi se pare un motiv în plus ca să o responsabilizăm și din acest punct de vedere, mai ales că știe foarte clar să folosească un telefon, felul în care funcționează și chiar e foarte pricepută cu accesul la internet și diverse aplicații. Ei bine, în final am ales un serviciu care ni se pare foarte cool. Despre care vă povestim și vouă, bineînțeles. 😊
Noi avem un telefon mai vechi de-al meu, pe care îl folosește uneori pentru momentul ei de desene. Așadar, e familiarizată deja cu el, iar acum nu trebuia decât să îi adăugăm un număr. În plus, întreabă deja când va avea și ea propriul telefon, iar în vremurile pe care le trăim, cred că vârsta de 7 ani este potrivită pentru a începe testarea comunicării și din acest punct de vedere.
În cele din urmă, am ales un abonament mai special, de care să nu fiu legat în fiecare lună. Poate se dovedește că e prea devreme pentru această mișcare, așa că nu aș vrea să plătim lunar degeaba. Așadar, am ales să folosim YOXO.
YOXO este un serviciu mobil 100% digital care combină beneficiile unui abonament clasic, însă cu flexibilitatea unui PrePay. Un abonament de mobil care îți acordă flexibilitatea de a-l închide oricând, fără restricții contractuale. Mai mult, poți să adaugi opțiuni, să le schimbi sau să anulezi totul când vrei, direct din aplicatie.
YOXO este prieten cu natura, așadar acest aspect a contribuit la decizia noastră.
A cântărit foarte mult în decizia aceasta și faptul că totul este super ECO friendly, așadar dați-mi voie să vă explic. Abonamentul se face 100% digital, așadar nu trebuie să printăm nicio hârtie. Nu a trebuit să mă deplasez la niciun magazin, ca să activez abonamentul, iar dacă telefonul ar fi permis, aș fi putut să activez chiar un eSIM, adică o cartelă virtuală. Am ales, totuși, să comand un SIM clasic, dar acesta este dintr-un material 100 % reciclabil, ceea ce mă face foarte fericit. 😊 Între timp am aflat că brandul susține reciclarea de plastic și un consum general responsabil, așadar pare că decizia pe care am luat-o este din ce în ce mai bună. 😊
MULTILINE, o funcționalitate extrem de utilă pentru toți!
Dar YOXO nu este doar pentru părinții care vor să țină legătura cu picii lor. E pentru oricine, iar totul devine și mai simplu, fiindcă putem gestiona mai multe numere de telefon, direct din același cont. Fie dacă avem mai mulți copii care sunt pregătiți să aibă telefon, fie dacă vrem să le cumpărăm abonamente părinților, bunicilor, you name it. Funcția se numește MULTILINE, iar despre cum puteți adăuga numere noi în același abonament, găsiți mai multe detalii AICI.
PRIMIȚI 100GB BONUS de la YOXO la un nou număr adăugat în abonament.
Așadar, dacă ați decis să adăugați încă un număr pe abonamentul YOXO, brandul are acum o ofertă limitată, prin care primiți 100GB BONUS, ceea ce mi se pare super cool.
În plus, dacă nu aveți la ce telefoane să adăugați numerele, pe site-ul YOXO există o categorie pentru telefoane second hand (refurbished), care sunt în condiție foarte bună, au garanție 12 luni și, bineînțeles, prețuri avantajoase. La noi nu a fost cazul să luăm unul pentru că aveam deja, cum am spus mai sus. Dar e bine să știți și informația aceasta, mă gândesc. 😊
Cât costă abonamentele Yoxo și cum se pot activa?
Pe site-ul www.yoxo.ro sunt disponibile 3 tipuri de abonamente:
- 19 lei, cu 50 de GB disponibili
- 29 de lei, cu 100 GB disponibili
- 39 de lei, cu 150 GB disponibili, dintre care 6,63 de GB dunt disponibili în roaming SEE.
Noi am ales un abonament de 39 de lei, cu roaming, pentru că noi și călătorim destul de des, iar eu m-am gândit că e o opțiune bună. Însă, după cum vedeți deja, prețurile sunt oricum super avantajoase.
Am comandat cartela direct din aplicația Yoxo, am făcut o poză buletinului, ca să mi se înregistreze datele, apoi am comandat să vină unde sunt. În cazul meu, la Constanța, fiindcă eram plecat într-o tabără cu picii din medii defavorizate. Totul online, super simplu și super rapid.
Iar de aici încolo, plata se face automat, lunar, eu am vizibilitate asupra consumului de date (ca să văd dacă stă mai mult pe internet decât îmi spune), iar dacă nu sunt ok cu evoluția, pot opri abonamentul oricând, așa cum spuneam. Sincer, pentru părinți mi se pare extraordinar că există acest serviciu.
Ca să vedeți exact cum se activează o cartelă, după ce a ajuns la voi, aveți instrucțiuni foarte clare AICI.
Ei bine, acum Ingrida are un număr propriu de telefon, iar eu vă voi ține la curent cu evoluția situației. Deocamdată nici nu i-am spus, dar cred că se va bucura foarte mult. 😊
Cu drag, DaddyCool.
#pentrucaYOXO