picniCool este, pentru mine, un vis devenit realitate. Mi-am dorit întotdeauna să ajut oamenii din jur și fac asta de fiecare dată când am ocazia. De data aceasta am găsit formula ideală să transform o zi obișnuită de duminică într-o zi a faptelor bune. Iar atunci când îți dorești foarte tare ceva, lucrurile se întâmplă, no matter what.
De când sunt tată, cel mai mult îmi doresc să fiu cel mai bun exemplu pentru fiica mea, Ingrid. Unul pozitiv, bineînțeles. 🙂 Și tot din acel moment mi s-a activat la maxim sentimentul patern și grija parcă pentru fiecare copil din jurul meu. Îmi plac copiii de când mă știu și mereu mi-am dorit să fiu tată.
M-am închipuit întotdeauna că o să fiu un tată tânăr, cool, relaxat, cel mai bun prieten al copiilor mei. Și, cum spuneam mai sus, atunci când îți dorești foarte tare ceva, se cam întâmplă. De fapt, acum că stau bine să mă gândesc, știam că voi fi DaddyCool de pe la 17 ani. Fără să realizez cu adevărat. Hmmm, ce îți e și cu viața asta. 🙂
Ei bine, la fel de mult cum îmi doream să fiu tată, îmi doream să ajung foarte cunoscut ca să-i pot ajuta pe cei din jurul meu. Am spus-o în mai multe rânduri, fie prietenilor, cunoștințelor sau chiar în interviurile care mi s-au luat. Nu neg faptul că vreau să devin cunoscut. Dar nu ca să semnez autografe pe stradă, ci ca să-mi pot folosi popularitatea pentru a face bine. Ceea ce am ajuns să fac, într-un fel sau altul. De fapt, mi-am dat seama că nu popularitatea mă ajută să fac bine. Ci faptul că oamenii simt că sunt autentic!
„picniCOOL by DaddyCool e un vis devenit realitate!”
Nu sunt vreun superstar intergalactic, dar sunt un tip popular în cercurile în care mă învârt, în domeniul în care activez, în industria în care îmi fac veacul. Iar asta mă ajută să transmit un mesaj mai departe sau să pot cere ajutorul celor din jurul meu atunci când am nevoie.
Ce-i drept, nu cer aproape niciodată ajutor, dar de data aceasta am găsit soluția ideală să îl cer, fără să mă simt ciudat că o fac. Am cerut ajutor în comunitatea de parenting pentru a ajuta copii și mame victime ale vieții, ale violenței domestice, ale unor conjuncturi nefavorabile. Copiii și mamele din grija asociației Touched România.
„Îmi doresc foarte mult ca picniCOOL să devină o tradiție!”
Așa a luat naștere picniCool by DaddyCool, ediția a doua. Eveniment pe care l-am organizat singur și care a ajuns să fie o realitate în mai puțin de 3 săptămâni datorită conjuncturilor și oamenilor pe care viața mi i-a adus în cale de-a lungul vremii. Nimic nu este întâmplător!
Îmi doresc foarte mult ca picniCOOL by DaddyCool să fie un reper în zona evenimentelor de caritate. Să devină o tradiție! Să fie un exemplu pozitiv pentru oameni. Să le arăt că totul e posibil, indiferent cât de greu pare. Indiferent că unii îți spun că nu se poate. Pentru mine nu există așa ceva. Se poate și se va întâmpla. Cam acesta e motto-ul după care mă ghidez în viață.
Având aceste lucruri în minte, m-am apucat de dat mailuri, deși timpul nu era cel mai bun prieten al meu. M-am gândit la agențiile cu care am lucrat, la oamenii pe care îi cunosc din agențiile respective, la brandurile pe care le reprezintă acele persoane. Evident, brandurile trebuiau să fie pe filmul meu și al evenimentului. Sunt foarte perfecționist și vreau ca totul să iasă foarte bine, în general. Îmi doresc ca oamenii care beneficiază de ceva din partea mea să fie mulțumiți și fericiți.
„E foarte frumoasă ideea, dar nu ne putem implica.” Răspunsurile de la agenții nu sunt întotdeauna pozitive.
20 de zile pot părea multe, dar să nu uităm că am o familie, proiecte de care trebuie să mă ocup, materiale de scris pe blog, interviuri de realizat, bani de adus în casă. :)) Și sunt unul singur, care trebuie să le facă pe toate. Evident, totul s-a legat fix în ultima săptămână. Pentru că nu m-am stresat nici o secundă.
Să fiu sincer, am pierdut jumătate din timp așteptând răspuns din partea unui super market cu care am vrut să mă asociez. Lucrurile funcționează foarte greu în companiile mari și nici nu voiam să aplic planul B (pe care nu îl aveam) până când nu primeam un răspuns exact din partea lor. După destul de multe zile de așteptare, am primit răspuns: „E foarte frumoasă ideea, dar nu ne putem implica. Nu avem timp pentru implementare!”
„Uneori, nu toate lucrurile ies așa cum îți dorești inițial…”
Ooooke! picniCOOL bate la ușă, dar respir adânc pentru că mai e timp. Trimit mail către un alt lanț de magazine care mie îmi place și în care sunt produse pe care noi le consumăm. Aștept și acolo câteva zile, până vine răspunsul. „Le place foarte mult proiectul tău și s-ar fi implicat cu mare drag, dar nu e timp de implementare. Data viitoare te rog să ne trimiți mail cu cel puțin o lună înainte.” Au și ei dreptate. Eu sunt unul singur, ei sunt companii cu sute de angajați și proiecte în derulare. Oi fi eu DaddyCool, dar totuși… :))
În regulă. Mă uit pe calendar. Câte zile mai am la dispoziție? 7. Aham. Ce am rezolvat? Locația, numărul de magie, fotograful. Apă nu am, fructe și legume nu am, gustări nu am, goodie bags nu am. Și le voiam pe toate. Mie, personal, mi se pare foarte aiurea să chem un om la un eveniment și să-l pun să-și aducă de acasă mâncare, băutură și chestii. Ori să plătească pentru ele la evenimentul meu. No way, Jose. 🙂
Ușor sub presiune, m-am activat. I-am scris Anei Nicolescu de la Mămica Urbană ca să o întreb de un client, dar nu prea era potrivit pentru ce voiam eu, așa că mi-a recomandat să încerc la Delaco Junior & Fan Brânză . Și asta am făcut.
Am trimis mail, m-am prezentat (pentru că nu ne cunoșteam), am spus cine sunt, ce vreau să fac la această ediție de picniCOOL, cum a fost la prima și ce fel de ajutor îmi doresc din partea lor. Entuziasmat, încrezător. Ce putea fi mai rău decât să fiu refuzat? Exact, nimic. 🙂 Ce credeți? Lucrurile s-au legat rapid, fetele au crezut în ideea mea, iar invitații mei au avut parte de goodie bags cu produse de la ei. Pe care copiii le adoră. Adevărul e că e interesant să mănânci cașcaval în formă de ursuleți sau de fantome. 🙂
„Nu popularitatea mă ajută să fac bine, ci faptul că oamenii simt că sunt autentic!”
La fel, tot pe ultima sută de metri i-am scris Nicoletei de la Eisberg. Salatele Eisberg. Pe ea am cunoscut-o anul trecut, în cadrul taberei BIZ SMS Camp, winter edition. Am lucrat chiar pe un brief al clientului Eisberg în cadrul taberei, alături de o echipă de oameni foarte cool. Culmea, l-am și câștigat.
Nicoleta e dintr-o bucată. Ori te place, ori nu. Și chiar și atunci când te place, nu prea știi dacă e așa sau nu, de fapt. :)) Am vrut să îi scriu pentru că voiam gustări sănătoase pentru toată lumea din cadrul evenimentului, iar ei mi s-au părut cei mai potriviți. Așa mi-am dat seama că Nicoleta chiar mă place.
A acceptat ideea mea de picniCOOL și, chiar dacă era full de evenimente, mi-a pus la dispoziție salate bune și gustări fresh pentru copii și părinții lor. Eu nu am apucat să mănânc nici una la eveniment. Eram preocupat să fiu o gazdă bună, dar știam ce gust au. Iar invitații mi-au confirmat că au fost minunate. Și că a fost o plăcere să vadă copiii cum ronțăie morcovi și diverse fructe sau legume în iarbă. 🙂 Mulțumesc, Nicoleta & Eisberg!
Îmi doream și niște sucuri naturale pentru copii, așa că le-am întrebat pe Carmen Radu de la www.carmenradu.ro și pe Florina Badea de la www.florinabadea.ro de un contact pentru brandul Sloop. Îmi plac mult sucurile lor. Le-am contactat pe amândouă fiindcă am avut impresia că le întreb de branduri diferite. Era vorba de același, de fapt, așadar am primit același contact. Mulțumesc, fetelor! 😀
La o simplă căutare pe Facebook, mi-am dat seama că știam persoana respectivă, așa că mi-a fost ușor să o abordez și mai relaxat decât aș fi făcut-o. Știu, e vară, sunt evenimente multe, dar aveam încredere în picniCOOL și voiam să primim sucuri de la ei. Ei bine, Ghazaleh mi-a acceptat propunerea și m-a ajutat cu sucurile mult visate. Care au fost efectiv devorate de copii. Mulțumeeeesc! 🙂
Mai rămăseseră fructele și apa. Am vrut să rezolv un parteneriat și pentru apă, dar acolo lucrurile s-au mișcat mai greu, iar fructele trebuiau să vină de la super marketul cu care nu am reușit să fac activarea, așadar au rămas tot în sarcina mea. Floare la ureche! Nu era nimic complicat. 🙂
„picniCOOL e despre a fi bun mereu. Copiii mănâncă și au nevoie de îngrijire tot timpul, nu doar de sărbători. Just saying! :)”
Am ajuns la ziua de joi și toate erau rezolvate. Cu tot timpul scurt pe care l-am avut la dispoziție și cu toate lunile pe care trebuie să mi le iau ca măsură de precauție conform unor agenții, am reușit să fac ce mi-am propus și să am la eveniment toate lucrurile pe care mi le doream.
Acum mai aveam nevoie doar de participanți. :)) Așa că am lansat invitația în blogosfera de parenting și am avut surpriza ca majoritatea să fie foarte receptivă. Așadar, am avut alături de mine o bună parte din oamenii din comunitate, pe care îi cunosc. Iar cei care erau plecați, mi-au spus asta și am înțeles. Unii nu au răspuns deloc, dar deh, nu toată lumea are timp să urmărească anunțurile din grupurile în care activează. Mi-ar fi plăcut să fim chiar toți uniți pentru o cauză nobilă, dar nu voi avea niciodată cum să nimeresc toată lumea liberă. Mai ales în perioada verii.
Am uitat să vă spun ceva. Eu nu vreau să fac evenimente de Paște, 1 iunie și de Crăciun, atunci când brusc toată lumea devine mai bună. Vreau să le fac atunci când nu avem nici un motiv calendaristic să facem fapte bune. picniCOOL e despre a fi bun mereu, tocmai de aceea putem face un bine în oricare perioadă a anului. Copiii mănâncă și au nevoie de îngrijire tot timpul, nu doar de sărbători. Just saying! 🙂
Am vrut să vă povestesc și mai multe, dar cred că e mai bine să las imaginile să vorbească de la sine. Important este că ați fost alături de mine într-un număr foarte mare, iar evenimentul meu a ieșit exact așa cum mi l-am închipuit datorită vouă. Și vreau să știți că vă apreciez enorm pe fiecare în parte. Pentru că ați schimbat în bine viețile unor persoane prin intermediul solidarității. Iar asta e ceva ce rămâne veșnic în inima mea, dar și în ale lor. 🙂
Mulțumesc, Dan Niculescu, pentru fotografiile minunate!
Mulțumesc, the lovely Cristina Strecopitov, pentru numărul super cool de magie!
Mulțumesc, Ciprian Strugariu, pentru că ai surprins pe video niște imagini care vor prinde viață.
Mulțumesc, Men’s Cave, pentru ținuta mea caldă.
Mulțumesc, Mihai & Casa EFdeN pentru găzduire. Pe Mihai l-am cunoscut tot la BIZ SMS Camp. 🙂
Nu e ușor să organizezi un eveniment ca picniCOOL de unul singur, dar nici imposibil. Important e să credeți cu tărie în ceea ce faceți! 🙂
Cu drag, DaddyCool