Zilele trecute am primit un colet de la Sezamo, iar primul lucru care m-a super impresionat a fost curierul. Mega prietenos și cu o energie fantastică, lucru pe care i l-am și menționat, fiindcă rar îmi e dat să văd curieri care sunt așa prietenoși. Iar răspunsul lui a fost pe măsură: „îmi place ceea ce fac, iar politica de companie este să punem clientul în centrul tuturor lucrurilor pe care le facem”. Wow, asta da mentalitate, mi-am zis. Apoi am descoperit produsele, fructe și legume fresh, plus niște alimente interesante, după care mi-am propus să testez personal platforma și să văd ce descopăr acolo. Și ce am descoperit mi-a plăcut super mult, așa că vreau să vă povestesc și vouă.
SUPERMARKET ȘI FERMIERI LOCALI, LA UN CLICK DISTANȚĂ.
Unul dintre lucrurile care îmi plac tare mult la această platformă este faptul că produsele sunt proaspete, exact ca și cum le-aș fi ales eu direct dintr-un supermarket fizic. Iar acesta este unul dintre lucrurile pe care Sezamo mizează, în relația cu clienții platformei. Iar fructele și legumele sunt culese din culturi bio și sustenabile, de la fermieri locali. Gama este una foarte variată, iar fructele și legumele sunt crescute în mod natural, fără artificii care ar putea dăuna sănătății. Știți deja cât de mult ținem noi la acest apect. 😊 De asemenea, pentru carne și pește, Sezamo colaborează cu cele mai bune măcelării și producători locali, deci încă o grijă în minus, în ceea ce privește calitatea produselor pe care alegeți să le puneți pe masă, în familie.
SEZAMO COMBATE RISIPA ALIMENTARĂ!
Acesta este un punct foarte sensibil pentru familia noastră și ne bucurăm de fiecare dată când descoperim companii care încearcă să combată risipa alimentară. Astfel, Sezamo vine în sprijinul clienților cu prețuri foarte bune pentru produsele a căror dată de expirare se apropie, însă trebuie să țineți cont de un aspect foarte important. Produsele sunt 100% sănătoase și în stare perfectă. Așadar, nu vă speriați de o dată de expirare care se apropie și cumpărați cu încredere, mai ales că oferta lor este suplimentată zilnic. Acesta este un gen de shopping foarte smart, după părerea mea.
PREȚURI AVANTAJOASE ȘI RETURNAREA BANILOR, DACĂ NU SUNTEȚI MULȚUMIȚI DE SERVICIILE PRIMITE.
Când spui că returnezi clientului banii înapoi, dacă nu este mulțumit de serviciile tale, înseamnă că știi pe ce te bazezi. Și că mizezi pe calitate și prospețime, astfel încât viitorii clienți să nu aibă ce să îți reproșeze. Produsele din lada primită de mine erau fix așa, dar pentru că am vrut să simt experiența și ca un client normal, am comandat de pe platformă și tot ce a venit a fost livrat în stare foarte bună. Iar acest lucru este de apreciat.
Comanda mea a depășit 300 de lei, deci am avut parte de livrare gratuită, de care se pot bucura toți clienții care comandă minim de această sumă, care este o medie a comenzilor clienților Sezamo pentru comenzile săptămânale. De asemenea, flota Sezamo este constituită din mașini 100% electrice, deci nici nu mai mergem la magazin, nici nu mai plătim combustibil și protejăm și mediul. Ceea ce este super cool. În plus, comanda va ajunge la voi în maxim 3 ore de la plasare, direct la ușă, în pungi reutilizabile sau de hârtie, deci reciclabile. Așadar iar o bilă albă pentru Sezamo. 😊
Ah, și încă ceva. În următoarele luni prețurile la alimentele de bază sunt plafonate, tocmai pentru a ajuta clienții în această perioadă, în care absolut tot s-a scumpit. Așadar, felicitările mele, din nou. 😊
MAI MULT TIMP ALĂTURI DE FAMILIE!
Cum tot ecosistemul Sezamo este construit să vină în beneficiul nostru, al clienților, câștigăm mai mult timp alături de familie, care pentru noi este foarte important. Știți că noi ne-am creat un stil de viață care ne permite să fim des alături unii de ceilalți, iar dacă tot nu trebuie să mai mergem la cumpărături, mai bine profităm. Putem plănui ce cină să facem împreună, cum ne organizăm în bucătărie, ori pur și simplu putem să ne jucăm unii cu alții, în timpul pe care l-am fi petrecut la cumpărături. Și vreți să vă mai spun ceva? Oricum a devenit un pic haos la cumpărături, alături de copii, în această etapă a vieții lor, așa că eu și Ana ne organizăm minuțios și comandăm online, rapid și eficient, iar după ce am plasat comanda, ne alăturăm copiilor. Și toată lumea e fericită. 😊)
CLIENȚII SE POT BUCURA DE REDUCERI SĂPTĂMÂNALE PE SEZAMO.
Continuând ajutorul pe care Sezamo vrea să îl ofere clienților, veți găsi reduceri săptămânale pe platforma lor, la o mulțime de produse. Bineînțeles, chiar și tentantă fiind situația, eu vă recomand să cumpărați responsabil, doar lucruri de care aveți nevoie. Degeaba cumpărăm produsele la reducere sau care sunt aproape de data de expirare, dacă acasă nu avem nevoie de ele și le uităm prin frigider, nu-i așa? 😊
PESTE 10.000 DE PRODUSE DIN CARE PUTEȚI ALEGE, DIN SUPERMARKETUL ONLINE SEZAMO.
Și nu doar produse locale, ci și produse din portofoliul internațional, pentru momentele în care vreți să vă impresionați prietenii sau familia cu skill-urile de chef și cu preparate speciale. Așadar, eu spun să nu mai stați pe gânduri și să mergeți fie pe www.sezamo.ro, fie să folosiți aplicația și să vă bucurați de toate beneficiile pe care vi le oferă supermarketul online Sezamo.
LIVRĂRILE SEZAMO SE FAC DOAR ÎN BUCUREȘȚI ȘI JUDEȚUL ILFOV.
Cu drag, Robert.